Cerita Lucu

on 10.8.11

Seorang pemuda yang menunggang motosikal dalam perjalanan pulang
ke rumahnya singgah di sebuah rumah kerana hujan turun dengan lebatnya. Pada malam itu. Itulah sahaja satu-satunya rumah yang terdapat di tepi jalanraya yang sunyi itu.

Rumah tersebut dimiliki oleh seorang janda muda yang tinggal bersendirian. Janda tersebut mempelawa pemuda itu bermalam di rumahnya. Pemuda itu pun ditempatkan di sebuah bilik yang mempunyai katil yang besar. Selang beberapa minit, pintu biliknya diketuk dan janda tersebut masuk.

” Mahukah saudara ditemani ? ” soal janda tersebut dengan nada yang manja.
” Kalau ada yang sudi, apa salahnya ! ” balas pemuda itu dengan hati yang melonjak-lonjak.

” Baguslah , ” kata janda itu pula.
” Di luar sana ada seorang lagi pemuda yang hendak tumpang bermalam di sini. Jadi, dia bolehlah tidur bersama saudara….. “

MORAL:
Elakkanlah diri kita dari terjerumus ke kancah dosa zina. Biar basah di
luar (kena hujan lebat) jangan basah di dalam… Hehe <- bulan puasa jangan buat dosa ok. buat pahala banyak-banyak !

Iklan Text :
1- Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
2- Tips Menghilangkan Jerawat Secara Berkesan
3- Panduan Lengkap Memelihara Kucing
4- Panduan Lulus MUET

Ranking: 5
Comments
35 Comments

{ 35 Komen... read them below or add one }

APAN said...

biar basah di luar, jngan basah di dlm.ayat sastera mane la ko cilok ni bro.haha...

harap semua dpt membekukan diri dprd membuat mende2 gitu... :)


August 10, 2011 at 1:27 AM
wan_cikgumuzik said...

kah kah kah kah..!! laju jerr aku terjah entri nihh.. meter baru nak up, tetiba turun balik,..

astaughfirullahhalazimmmm...


August 10, 2011 at 1:32 AM
alif haris said...

hahahaha ..cerita yg best :D
ringkas sgt smpai nk naik pn :D


August 10, 2011 at 1:40 AM
i'm ezza haniza said...

hoiiiiiiiiiiiiiii....bestnyee cite ni!


August 10, 2011 at 1:49 AM
SyuE said...

suspen terok!! ;p


August 10, 2011 at 1:51 AM
Si Pujangga said...

hahaha... sengal.. :D


August 10, 2011 at 2:01 AM
Yan Scards said...

haha..ingatkan mmg 18sx td..ches! hehe


August 10, 2011 at 2:10 AM
blognizamlah said...

waahahhaa...mmg sengal...xleh blaaa


August 10, 2011 at 3:35 AM
Terbelog said...

@APAN
sastera x bertauliah haha


August 10, 2011 at 3:37 AM
Terbelog said...

@wan_cikgumuzik
laju je ko bab-bab ni haha


August 10, 2011 at 3:37 AM
touya said...

Citer dah best tapi ending tu kalau boleh ubah sikit , buat ending yang mengikut kehendak pengguna ... muahahahaha


August 10, 2011 at 8:38 AM
Cik Azizah said...

haha buat suspen je..lalala


August 10, 2011 at 9:13 AM
ArulchelseA said...

cuak aku bro..kih kih kih


August 10, 2011 at 10:35 AM
diana said...

hahaha...
perasan punye lelaki...


August 10, 2011 at 12:52 PM
kristalbiru said...

satu-satunye rumah ade kt situ? lain macam je bunyi die... larikkkkk


August 10, 2011 at 2:22 PM
myhatiku said...

haha..sabo jelah..:D


August 10, 2011 at 2:40 PM
Anak Wak Mail said...

haha..sengal je,,nyaris2 terkurang pahala puasa aku tadi..ceewahh..

jauhi zina..:)


August 10, 2011 at 4:03 PM
Bro ahmad said...

lucah tahap terlampau hahaaaa


August 10, 2011 at 5:51 PM
Syuxer said...

hahaha tapi kan dorang dah dikira berkhalwat dah tu kan heheh


August 10, 2011 at 6:12 PM
Mrs.Yie said...

ish lucahnye..tahap seratos kelucahan di sini..huhu :)


August 10, 2011 at 10:29 PM
Fathiah Hamim said...

naseb baek tak tercemar lagi kesucian otak. hehehe


August 10, 2011 at 10:35 PM
Khairil said...

ni nak kena telepon Jabatan agama ni suruh buat serbuan...2 lelaki berkhalwat dengan seorang janda...hehe


August 10, 2011 at 10:43 PM
ifwat said...

kata2 pujangga - basah diluar orang tahu, basah didalam siapa yang tahu?


August 11, 2011 at 12:06 AM
shida'R said...

tajuk panas..entri suspen hahaa ^_^


August 11, 2011 at 1:56 AM
ADAM FIKRI said...

fuh...ingatkan apa tadi.. janda pun sweet gak..

astagfirullah Al-Azim.. bulan posa bulan posa (sambil geleng kepala) ^^


August 11, 2011 at 3:02 AM
SYARIFF HAIKAL said...

hahha..bru nk feeling...hehehe..leh x ak nk smbg cerita ni..ahaha


August 11, 2011 at 3:44 AM
IzyanWasli said...

ekekekek. Adoii. dubdabdubdab baca nih. kehkeh :P


August 11, 2011 at 6:58 AM
cunndaa said...

kakakakaaa...
moral of d story, jangan ler cepat fikir bukan2 ye...


August 12, 2011 at 12:00 AM

Post a Comment

 
© Terbelog.com All Rights Reserved.