Longest video ever on youtube! 48 hours, 2 DAYS nonstop play !

on 20.8.11

Kalau sanggup, korang layan lah kahkahkah. Video terpanjang dalam Youtube. 48jam / 2 hari tanpa henti !




Iklan Text :
1- Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
2- Buat Duit dengan Kitab Teknik SEO
3- Panduan Video Lengkap Membina Blog WordPress Sendiri
4- Panduan Lulus MUET

Ranking: 5
Comments
22 Comments

{ 22 Komen... read them below or add one }

fiq. said...

pergh, dasyat le sape yg upload ni,,mau terbakar la laptop aku 2 hari tak off,,hahahah,nak download pon...

ko dah tgk ke


August 20, 2011 at 11:29 PM
muse said...

tak sanggup gua bro nak layan


August 20, 2011 at 11:52 PM
shida'R said...

hahhaa..giler upload yg 3 4 mnit pon dah mcm hape dgn tenet menggila..dasat tol!


August 21, 2011 at 12:02 AM
ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

pergghh bole insomnia layan video nie


August 21, 2011 at 12:46 AM
Anak Wak Mail said...

nak tengok yang 10 minit pon tak larat..inikan pulak 2 hari..lagi2 kalau internet lembap..mau 4 hari jawabnya tengok vid ni..haha!


August 21, 2011 at 12:58 AM
Anak Wak Mail said...

nak tengok yang 10 minit pon tak larat..inikan pulak 2 hari..lagi2 kalau internet lembap..mau 4 hari jawabnya tengok vid ni..haha!


August 21, 2011 at 12:58 AM
pamie said...

gile sampai 47jam 24 minit..berapa hari la agaknya dia upload masuk youtube..


August 21, 2011 at 12:58 AM
Khairil said...

perghh..rekod dunia ni...tak sanggup aku tgk ..buat habis bandwith aku saja...hehehe


August 21, 2011 at 1:40 AM
ADAM FIKRI said...

nak ai..nak tgok pun jdi malas..48 jam..lama 2..jenuh cekang mata nak tgok


August 21, 2011 at 3:27 AM
alif haris said...

hahahahha ! cerita ape la tu sampai 2 hari ..
cerita pengembaraan agaknya kah kah kah


August 21, 2011 at 3:48 AM
Terbelog said...

@fiq.
dah..2 malam x tido tgk klip tu hehe


August 21, 2011 at 4:24 AM
Terbelog said...

@Khairil
kalo guna wifi ok jugak bro hikhikhik


August 21, 2011 at 4:25 AM
anamizu said...

perhh!
gile ah smpai 2 hari! (0-O)


August 21, 2011 at 5:50 AM
Sha said...

dasatttt...xade maknelah kan nk layan...buat pnt jerr...kehkehkeh


August 21, 2011 at 7:09 AM
Fathiah Hamim said...

kalo tuan tanah dah tengok, gtau la yea apa isi nya. =D


August 21, 2011 at 2:38 PM
Ellen said...

adeii..tak sanggup nak tengok...


August 21, 2011 at 11:47 PM
Abang Stalker said...

terpaksa mencepatkn tuk hbskn 2hr dlm 2minit.hahaha


August 22, 2011 at 5:08 PM
aimie said...

takk sanggup nak tgok ehe :D

http://dalilamimi-mimiepotpet.blogspot.com/2011/08/cerita-di-malam-raya-dan-di-hari-raya.html


August 22, 2011 at 5:40 PM
APAN said...

xde keje kot kalau dok ngadap sampai 2 jam...kalau gi tengok wyg pun kdg2 boleh dtg bosan, ni pe lagi tengok kat youtube.huhu...

ko x try ke bro?


August 23, 2011 at 12:15 AM
Terbelog said...

@APAN
aku pun x tgk klip ni kahkahkah


August 23, 2011 at 12:40 AM
Anonymous said...

tengok masa video tu terus terasa taknak tengok wahahaha


August 23, 2011 at 7:24 AM

Post a Comment

 
© Terbelog.com All Rights Reserved.