Alvin dan Vivian Minta Ampun Isu Sup Khinzir

on 15.7.13

Kes alvin dan Vivian ajak makan babi masa berbuka

Akhirnya Alvin dan Vivian memohon maaf kepada rakyat Malaysia melalui Youtube berkenaan isu memuatnaik turun adegan buka berpuasa dengan sup khinzir di entry bangsa cina ajak buka puasa dengan sup khinzir. Harap-harap kes ini boleh selesai la tapi mudah pula kan. Dah buat publisiti murahan membabitkan agama dan kaum. Lepas itu minta maaf !



Iklan Text :
1- Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
2- Buat Duit dengan Kitab Teknik SEO
3- Panduan Video Lengkap Membina Blog WordPress Sendiri
4- Panduan Lulus MUET

Ranking: 5
Comments
7 Comments

{ 7 Komen... read them below or add one }

adzairdawati makdara said...

buat salah mohon maaf.. buat salah mintak ampun.. Wahhh best hidup kalau macam tu.. ni dikatakan bagi betis nak peha..gerammmmm betullll dibuatnya kannnn


July 15, 2013 at 1:47 PM
Terbelog said...

tu la
rasanya x kena sambar petir ke diorg ni
hehe


July 15, 2013 at 2:12 PM
BUNDA a.k.a KN said...

mudah sangat minta ampun, minta maaf...pastu buat lagi...muak lah..


July 15, 2013 at 2:31 PM
khairul hassan said...

cukup kurang ajaq..mau bagi penampaq baru tau


July 15, 2013 at 3:39 PM
Empayar Utama said...

Alamak abang gilamodified ada sini, hahahah nanti saya jengah belog abang ya.

Terbelog, saya ada hapdet sikit harap dapat bantu :)


July 15, 2013 at 5:01 PM
diana said...

tau takut!!kan??


July 15, 2013 at 6:14 PM
Terbelog said...

akal pendek ni kak diana


July 15, 2013 at 10:38 PM

Post a Comment

 
© Terbelog.com All Rights Reserved.