Buaya Saiz Gergasi Ditemui Di Kuala Selangor

on 26.7.13

Buaya saiz bujang senang

Buaya saiz gergasi ditemui di Kampung, Bukit Belimbing, Sungai Batang Berjuntai Kuala Selangor. Mesti ramai yang mengagak gambar ini di phoptoshop kan. Jarang kita melihat buaya bersaiz gergasi kat Malaysia ini. Tambah tambah di Semenanjung kecuali la kisah bujang Senang di Batang lupar Sarawak. Sesiapa ada kawan atau saudara di Kuala Selangor..boleh la bertanya untuk sahihkan kisah buaya ini.

Iklan Text :
1- Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
2- Buat Duit dengan Kitab Teknik SEO
3- Panduan Video Lengkap Membina Blog WordPress Sendiri
4- Panduan Lulus MUET

Ranking: 5
Comments
6 Comments

{ 6 Komen... read them below or add one }

Terbelog said...

tu la kan. naya kalau terserempak kat sungai ni


July 26, 2013 at 2:49 AM
boni kacak said...

gila besar ni. dekat area rumah aku pulak..hehe


July 26, 2013 at 7:08 AM
Saidila Binti Abdul Rahman said...

beg satu...kasut sepasang....kikiki


July 26, 2013 at 7:50 AM
diana said...

orang tak perasan ke selama ni ada buaya kat situ.agaknya ada tak yang dah jadi mangsa??


July 26, 2013 at 8:06 AM
Mohd Shubhi Abdul said...

Masyallah besar nya !, berapa orang dah dia telah nih?


July 26, 2013 at 4:48 PM

Post a Comment

 
© Terbelog.com All Rights Reserved.