Gambar Bekas Tunang Wan Sakinah

on 22.7.13

Rasanya semua orang dah tahu Gambar Perkahwinan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah Sekarang lelaki iaitu bekasa tunang Wan Sakinah itu membongkar rahsia bahawa Ashraf telah menganggu bekas tunangnya dan mempunyai hubungan sulit disaat mereka masih bertunang dan oleh kerana itu pernikahan mereka tidak kesampaian. Malah, perkara itu berlaku hanya selepas 9 bulan pernikahan Ashraf Muslim dan Nor Dayana.

Ashraf Muslim tampil membuat kenyataan bagi membersihkan namanya dan isteri menafikan dakwaan dan tohmahan yang dilemparkan kepadanya oleh lelaki itu (bekas tunang Wan Sakinah).

“Pembohong lelaki itu! Mereka putus tunang tiada kena mengena dengan saya! Itu (putus tunang) cerita lama mereka dan tak ada kena mengena dengan saya. Saya sedih apabila perkara sebegini timbul.

“Apa yang boleh saya katakan di sini, saya sudah pun berkahwin, jadi tak perlulah ungkit cerita lama seperti ini. Jangan juga cari jalan atau ambil kesempatan untuk jatuhkan maruah kami semua. Apabila terlalu ramai yang cuba ambil ‘bahagian’ dalam hal rumah tangga saya, saya jadi sedih.” jelas Ashraf Muslim.

Gambar tunang isteri ashraf iaitu wan sakinah
aduh..tak clear la pulak..ok la tu nampak badan..mungkin dia tak nak popular kot


Iklan Text :
1- Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
2- Buat Duit dengan Kitab Teknik SEO
3- Panduan Video Lengkap Membina Blog WordPress Sendiri
4- Panduan Lulus MUET

Ranking: 5
Comments
5 Comments

{ 5 Komen... read them below or add one }

Puteri Kasih said...

macam-macam kisah dunia artis ni..hanya mampu doakan mereka bahagia :)


July 22, 2013 at 10:34 PM
Aku Penghibur said...

wahhhhhh ,mcm mcm dunia artis sekarang nie


July 22, 2013 at 10:56 PM
mrhanafi said...

semoga mereka bahagia sahaja..

terkini dari saya : Revolusi Minda Blogger Dalam Dunia Bisnes"


July 23, 2013 at 12:39 AM
boni kacak said...

sama-sama kita doakan agar semuanya baik-baik je buat dorang semua :)


July 23, 2013 at 1:12 AM
belogkiter said...

ohh.. tak nampaklah muka dia


July 23, 2013 at 10:07 AM

Post a Comment

 
© Terbelog.com All Rights Reserved.