Kisah-Kisah Lucu Ustaz Kazim Elias

on 28.7.13

biodata ustaz kazim elias

[ dipetik dari blog Kisah-Kisah Lucu Ustaz Kazim Elias ]

Masa pi langkawi ari tu..satu hamba Allah mai salam ngan saya,siap minta autograf lg, sy dok tengok org ramai dah masuk dlm feri,sy pun nak masuk tp dia asyik tanya macam2,org semua dah masuk dia dok tanya lagi, sy dah gabra buatnya kena tinggal feri, kes naya…tp selamba je dia kata, jgn takut ustaz feri tu takkan bertolak lagi,sy kata dah lambat ni, dia kata relak aaa ustaz, sy tanya nape relak pulak? Dia jwp dialah drebar feri tu selagi dia tak bwk tak gerak feri tu….ek elehhhhh

p.s jom singgah blog ustaz kazim elias.. banyak info dan lawak jenaka.. tak rugi singgah

Biodata Ustaz Kazim :-

Ustaz Kazim Elias (28 november 1972) adalah seorang penceramah bebas yang terkenal di Malaysia. Ceramah Ustaz Kazim banyak dimuatnaik di laman youtube. Pendekatan komedi dan santai yang digunakan oleh Ustaz Kazim dapat menarik minat ramai pendengar dari pelbagai latarbelakang masyarakat. Lihat biodata penuh ustaz kazim

Iklan Text :
1- Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
2- Buat Duit dengan Kitab Teknik SEO
3- Panduan Video Lengkap Membina Blog WordPress Sendiri
4- Panduan Lulus MUET

Ranking: 5
Comments
1 Comments

{ 1 Komen... read them below or add one }

mrhanafi said...

terima kasih atas info ini...cukup berguna

Jom baca entri terbaru :Kini Robot.txt Sudah Kembali


July 30, 2013 at 7:40 AM

Post a Comment

 
© Terbelog.com All Rights Reserved.