Tandas Dijadikan Kantin Murid Sekolah

on 24.7.13

Murid makan di tandas

Menurut individu yang seperti ada kaitan di sekolah itu, memberi kenyataan di laman sosial Facebook memberitahu bilik persalinan itu dibuka bertujuan mengelakkan murid makan di tempat yang tidak sepatutnya kerana untuk menampung jumlah pelajar yang ramai di sekolah terbabit

Katanya lagi, disebabkan kantin sekolah itu ditutup murid “non muslim” dan “muslim” yang tidak berpuasa dibenarkan makan ditempat tersebut

Pun begitu, orang ramai khususnya ibubapa berpendapat tindakan yang diambil oleh sekolah itu memilih lokasi terbabit adalah tindakan kurang bijak sebab bila ianya tersebar kepada umum, walaupun apa jua alasan yang diberikan sudah pasti tidak dapat diterima.

Murid sekolah disuruh makan di tandas



Iklan Text :
1- Rahsia Mudah Hamil - Tips Kesuburan Untuk Wanita
2- Buat Duit dengan Kitab Teknik SEO
3- Panduan Video Lengkap Membina Blog WordPress Sendiri
4- Panduan Lulus MUET

Ranking: 5
Comments
3 Comments

{ 3 Komen... read them below or add one }

diana said...

bodohnya pengetua nih..mencemarkan imej islam je..apa lah salahnya kalau budak2 tu makan kat kantin,..itu lah puasa namanya..MENAHAN DIRI dari perkara2 yang membatalkan puasa..bila lagi nak ajar budak2 ni cara puasa..aduhai..


July 24, 2013 at 3:22 PM
teh ramuan said...

nampak seperti tak ada salahnya
itu bukan tandas, hanya sebuah bilik untuk menukar pakaian


July 24, 2013 at 11:50 PM
Sop Nama Saya said...

bilik persalinan yg bersih dan cantik nampaknya
mungkin disensasi kan oleh media org ramai
tah2 lebih bersih dr kantin.. hehehe
cuma kalau boleh dielakkan lg bagus..


July 25, 2013 at 12:33 AM

Post a Comment

 
© Terbelog.com All Rights Reserved.